Bloggstart.



Nu är jag tillbaka! Olivia Gustafsson in action.
Har lagt ner lunar, bdb och sökt mig till något riktigt och seriöst.
Nu ska jag viga mina lediga stunder åt att sitta och fundera över mitt liv och mina tankar.

En diskussion som far upp på bordet i dag var vad söm avgör saker och ting.
Är ödet något att förlita sig på? eller ska man lämna allt åt Mr Almighty?
Är det mitt eget fel om jag "fuckar" upp mitt liv? eller kan jag skylla på någon?
Kan jag klandra ner på gud, eller ödet? Vem är det igentligen som bestämmer?
Alla dessa lönlösa frågor...?


Hursomhelst.
Jag är tillbaka och bloggar, endast för att regera.
Så läs och häpna. Jag lägger orden som aldrig förr ;)
& jag vill inte kränka något/någon eller i den stilen.
Men när jag väl får utlopp för min ilska vet man inte riktigt vad som dyker upp.
Men tills vidare låter vi det vara en överaskning.

Till skillnad från retard blondinen  
www.kissies.se
ska jag bevisa att man faktist kan blogga och ha en hjärna också!
Over and out.