STUDENT 2009

Jahapp så kom dagen då man tog studenten
En sjukt efterlängtad dag full av kärlek.
Jag kommer sakna alla så sjukt mycket!
End of an era - TEKNIK IN OUR HEARTS!



     



Nu börjar det riktiga livet.
Med alla oddsen på min sida ska jag ge mig ut i verkligheten.
Skaffa karriär, bilda familj och köpa bil & hund.
TE06 forever and ever! jag älskar er såå mycket<3

Very sexy makeup!



Såhär på tisdsagskvällen
skulle jag vilja slå ett slag
för Victorias secrets kosmetika, very sexy makeup.
Sjukt underskattat och till 110% värt pengarna.
Riktigt drygt och extremt lyxigt både till kvalitén och utseendet.

Extreme Lipplumper
Förstorar läpparna till det dubbla.
Håller flera timmar. Lämnar läpparna mjuka och lena.
Räcker extremt länge, och är väldigt drygt.
sticks lite granna, men den brännande känslan
är god då man ser det fina resultatet.

Världens bästa läppglans, ca 160 kr


So sexy, shampoo & balsam.
Luktar ganska starkt, men är drygt och räcker länge.
Gör tovigt hår lätt att kamma ut.
Slätar ut "frissigt" hår och ger det glans.
Lämnar håret mjukt och väldoftande.

shampoo & balsam, ca 200 kr