I morgon stockholm.



Efter en lång-promenad runt tycklinge
med min fd. granne Stoffe
kom jag hem avslappnad & avsnackad och redo för att packa ner
det sista i min fina lilla rosa titanväska. Jag vill passa på att tacka morsan
för de 500:- jag fick för löftet att någon gång titta på filmen "flyga drake"
och även lars för de 1000:- han smög in på mitt konto nyss. Jag älskar er båda <3



I morgon bär det av till stockholm med johanna & jesso
där vi ska glida runt och mingla lite hos mrs.georgio.
Sen upp tidigt och flyga iväg till arlanda och ayia fucking napa.
Jag peppar sönder, känns som om jag ska sprängas snart.
Jag hade faktiskt planerat att skriva något vettigt idag,
typ som att jag stötte på en irlänsk nazi med
"white power- kill the other scumbags" tröja på
jobbet som frågade efter en äggskärare.
Eller att jag omedvetet trampade på en snigel,
som för övrigt är jävligt äcklande, idag.
Men jag är alldeles för tom i huvudet, för jag ska till cypern!
så ber om ursäkt för det, stay c00L så ses vi nästa lördag, ciao!


My BFF: Moltas H Pahlmgren



Världens bästa molly.
Den här killen är luften i mina lungor.
Han får mig att aldrig vilja sluta andas.
Han är min absolut bästa killkompis,
och ja, jag skulle kunna dö för honom.

Jag lärde känna moltas när han satt snett bakom mig på
nationella provet i Engelska A i hörsalen på carlsund, vinter 05.
Vi satt alla och skrev tills någon plötsligt började stormsnarka.
Jag vände mig om och där satt han och drog grova timmerstockar
med all eyes on him. Efter den dagen har han varit i mitt liv
och tillfört mig mer skratt och glädje än någon någonsin kommer kunna ge mig.

Tack för att du finns i mitt liv, som en bästa vän, ett stöd, en trygghet & glädje.
Du ger mig allt och lite till och jag vet inte hur i helvete jag ska kunna återbetala det.
Du är den enda jag kan lite på till 100%, och den enda som känner mitt absolut riktiga jag.
Jag kommer finnas vid din sida förevigt, varesig du vill eller inte, forever and always.
Jag älskar dig <3



Optimisten uttalar sig.


No more pasta sallad.

Idag gick jag som på rutin in runt 3 på konsum och köpte en pasta sallad.
Alltid köper jag ost&skinka men idag kännde jag mig lite vågad och tog jag kebab.
Det ironiska i det hela är att jag varken äter sallad eller kebab. Jag äter bara pasta.
Och bara pasta i sig är inget gott, så vafan tänkte jag med igentligen?

Varje dag är samma visa,
Jag sitter en evighet med gaffel-helvetet och pillar bort precis allt utom pastan.
efter ca 15 min upptäcker jag att jag inte gillar det och lovar mig själv att aldrig köpa en igen.
Likt förbannat är jag tillbaka klockan 3 dagen efter och köper en ny jävla pasta sallad.
Nu får det fan vara nog. No more.

TIPS: herrdoft



Lacoste "style in play"
 måste vara gud som skapat.
Det är den absolut godaste herrparfymen genom tiderna
Jag älskar den här gudomliga och förförande doften och om jag
fick välja skulle alla män och allt som har med dem att göra lukta så.



457kr
www.parfym.se
spring och köp grabbar!


Bokat & klart!

Idag bokade vi resan till Ayia Napa!
På fredag tar jag, jesso & johanna våra 15 par skor plus eventuella resväskor
och glider in innanför portarna på stället nedanför.
Vad ska man säga? nu köööööör vi!!




TIPS: Jockiboi



Man kan bara inte sluta älska den här 25 åriga mannen asså.
Han tillför glädje och sätter Vadstena som Sveriges hotspot.
Med sitt spretiga hår, sina ben-tofsar och sin sjuka förkärlek
till inne-drinkar & fame kan ni inte hitta en skönare kille.
läs mer på
www.jockiboi.se




Partille-pojken jockiboi visar vad som är coolast just nu.

Körkort, inte riktigt min grej.



Idag var jag på körlektion för första gången på ett antal månader.
Kajsa (körlärarinnan)  tog ner mig på jorden igen och fick mig att inse
att jag inte alls var så kung on the road som jag trodde.
Det räckte med ett par felväxlingar, en nästan-krock
och ett antal km för fort så kom  "Du behöver öva på" flygande som ett slag i ansiktet..
så jag har idag insett att körkort är något som kommer ta fröken Olivia Gustafsson
en mycket, mycket lång tid att skaffa.
Men jag ger aldrig upp! För jag är smart och snygg.

Och förresten?
Vem behöver körkort när man kan åka limmo med privatchaffis? ;)

DISS: IQ befriade barbie wannabees



IDAG VILL JAG DISSA: IQ befriade barbie wannabees
Det är synd och skam att varelser med endast tomrum innanför pannbenet
tjänar äckligt mycket pengar på vanligt folk. Kolla in natascha peyre wannabeen bara.
"Jag är barbie, och jag älskar att smeka mitt 100% naturliga platinablonda hår"
Den andra bruden, det är inget större fel på henne,
hon är bara lite efter helt enkelt...




www.amandavardet.blogg.se
Det är synd om tjejen. Hon är fett trög.





www.kissies.se
tappad i farstun? jotack, det märks.

Pokerface metal cover



Där är Pokerface-covern vi spelade in för ett par dagar sedan :)
Inte min musiksmak, men jag ställde upp och sjöng refränger.
Brutalt? Jo tack jag vet.

TIPS: H&M Home


Jag kan inte vara den enda som är överlycklig
att H&M lanserat
diverse inrednings-produkter. Jag är inte bara glad utan helt och hållet överlycklig.
Liksom H&M är ju nästan gratis endå så mamma kan inte bli arg på mig...
VAFAN KOSTAR JU GRATIS!!!

Allt är från H&M.
Detta kommer passa finfint i min underbara
lägenhet jag inte har skaffat ännu <3

Paris Hilton: My new BFF




Ni tittar på bilden och tänker: "wtf det var ju brittany som vann?"
Ni hade rätt, I SÄSONG ETT JA!!
Vinnaren i säsong två är ingen mindre än Stephen Hampton
Mycket riktigt, en kille...säkert homosexuell.
Tack för att jag fick förstöra er kväll bitches!


DAGENS OUTFIT!

DAGENS OUTFIT!



RANDIG TRÖJA Gina Tricot 
HALSBAND Gina Tricot 
KLOCKA JET SET
SHORTS H&M
SKOR Scorett

Say no to size zero!

Är man fet för att man drar mer än xs i kläder? Svar Nej.
Känner man sig fet för att man drar mer än xs i kläder? Svar Ja.

Pressen på oss brudar är enorm.
Vissa är födda med 2 meter pinnar till ben,
andra ser ut som jag och som bruden på bilden nedan.
Vi är inte feta, men vi känner oss som gigantiska sjökor vart vi än går.
Det är orättvist vad som hänt med idealen, bara för att modet styrs av mäktiga män
som i de flesta fallen är bögar. Det är ju oss korta kurviga kvinntimmer det påverkar..


Katie Green, fd bh-modell har startat en kampanj mot dagens sjuka skönhetsideal.
Joina och skriv under på
www.katiegreenofficial.com



Passa även på att sök som modell till VeckoRevyn som också tröttnat
på de ruttna skönhetsidealen och söker modeller i alla storlekar.


klicka på bilden för mer info.


SMINKBORD!

Något jag absolut ska ha när jag flyttar hemifrån är ett sminkbord.
Har blivit såld på sminkbordet "magic cube" som är designat
av André Schelbasch för det exlusiva märket yomei.
Detta är både praktiskt, användbart och lätt att förvara.


 € 5498, ca 57200 kr. finns på
www.yomei.de


 

sportigt till stranden.

På sommarn i Sverige lyser solen med sin frånvaro,
trots detta så vill man alltid klä sig i sköna, svala kläder
i roliga färger vid den här tiden varje år.
5 snygga ting, enjoy!





1. Vitt linne Gina Tricot 129:-
2. Solglasögon sovintage.se 390:-
3. Shorts Monki 150:-
4. Converseskor NELLY.com 599:-
5. Örhängen H&M 19:50:-