Bögväder

Idag har det spöregnat och jag glömde givetvis att ta med mig paraflaxet till jobbet,
vilket i sin tur gjorde att jag blev dyngblöt på den 20 minuter långa promenaden hem.
Jag är helt stelfrusen just nu och springer omkring i morgonrock, en 3 meter lång halsduk
tofflor, och en stor stickad vit mössa inomhus och surar. Just nu vill jag bara gå och gräva
ner mig under jorden och sova fram till julafton. Hösten suger verkligen pung.


Tummen ner för hösten!

Nu ska jag ta en liten powernap och sedan hoppa in i dushen och göra mig ordning.
Jag tänker då fan inte missa en massa kul för att jag just nu är en sån jävla bitterfitta.
Lite mickis och lite alkohol så är jag snart på topp igen..
Ses på hallen bitches!

Kommentarer
Postat av: Sofie B

har du och jim gjort slut? du skriver inte om honom längre.

2009-10-04 @ 12:09:05
Postat av: Sofie B

läste just igenom dina inlägg och såg precis att ni har gjort slut. får man fråga varför och när?

2009-10-04 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback