Tummen upp!

Idag var en lyckans morgon på margaretavägen. Jag hittade nämligen
ett intagningsbrev från bona när jag checkade posten på vägen till jobbet.
Och min älskling kom in på journalistutbildningen, så jag är riktigt, riktigt stolt
över honom och glad för hans skull. Så direkt när det blev lugnt på jobbet så 
tog jag tillfället i akt och pluggade massor körkortsteori,
så tummen upp för mig med!

Ikväll blir det chill framför tv:n med baby, betala lite räkningar
och göra lite sånna där halvboring vuxensaker som man bara måste göra.
Framför allt, ladda upp sig inför morgondagen aka valborg. 
För imorgon mina vänner, ska jag ha nämligen ha körlektion,
och efter det ska vi till svärmor och fira Rasmus<3
Kommer bli awesome!



Kommentarer
Postat av: Anonym

omg !! !vilken fin design !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback