Förlamad av en superhumanbrainspider



Drömde en obehaglig jävla mardröm
om en jätte spindel,
stor som en handflata som jagade mig runt i en random lägenhet,
någonstans i sverige. Troligen var jag vilse då jag varken kände
igen mig eller kunde komma ut ifrån lägenheten då jag i panik
sprang för glatta livet runt och runt i cirklar när den jagade mig.
Min instinkt var att döda den men eftersom jag inte klarar av att
va så nära spindlar så fick den mig, och den bet mig i benet.
Helt plötsligt isade det till och hela mitt ben täcktes av någon slags
brunsvart sörja (vilket jag i drömmen trodde var spindelägg)
Jag försökte få bort det men det satt fast och gjorde lika ont att dra
bort som sårskorpor på ett köttsår. Tappade därefter känseln i benet
och vart förlamad. Så fast besluten om att jag skulle dö, samlade jag mod
och lyfte upp fanskapet med en spade jag fann i lägenheten.
Samma ögonblick som jag lyfte upp den använde den sina
försvarsmekanismer och förvandlades till en grå stenhård prototyp
av en hjärna. Jag öppnade fönstret och slängde ut den illa kvickt.
sen landade helt oskadd på marken som en sten, och 2 sekunder
därefter morphade den tillbaka sig till en spindel och kröp upp
längs husväggen med mig som target igen. Därefter vaknade jag
illamående och vettskrämd.

And that my friends is exactly why jag hatar spindlar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback