HISS&DISS



HISS: Kissie-attityden

Har alltid tyckt att hon varit ett riktigt jävla groggluder ända tills jag såg henne på
Bella&Tyra webbshow, där hon fullkomligt ägde dem. Hon ser förvisso fortfarande ut som
en jävla barbie som precis förlorat en boxningsmatch och fått en smocka på käften,
men hon kan tala för sig själv. Sättet som hon vände och vred alla frågor till sin fördel
och principen att använda sitt alter-ego kissie som ursäkt att bete sig som en jävla
fjortisbitch är genial. En klockren anledning att vara elak, det beundrar jag.
(although she's just faking it)

HISS: Skjorta, slips och jeans på killar

Den ultimata mans-combon. Finns inget sexigare än en skjorta, en slips och ett
par snygga jeans på killar. Det är classy, stilrent, enkelt och alla (även tjocka)
kan ha det. Det är lätt att blanda med färger och accensoarer och det är den
bästa basen i en killagarderob för både vardag och lite mer fancy events.
Jag blir själv så till mig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen när jag ser
min älskling i denna outfit, och jag kan garantera att han varje gång blir belönad för det.
 (Klassisk betingning aka pavovls-hundar-principen funkar lika bra på män) ^^


DISS: Medicinkostnader
Medicin i sig är ju bra men herregud, 500 spänn för en jävla bricanyl inhalator
jag måste ha för att slippa ramla ihop så fort jag springer. Det är soo noot cool.
Svider som fan i plånboken, och jag kan ärligt säga att det är typ det enda jag
inte är det minsta gladare efter att ha köpt. Blir t.o.m gladare av att köpa mjölk,
och hur jävla kul är det på en skala? Tycker riktigt synd om dem som är riktigt
sjuka och måste ha en massa mediciner. Inte nog med att de ser risiga ut för att
de är sjuka och undernärda, de ska bli fattiga också. Dyr medicin makes lika mycket
sense som att råna en hemlös...det är med andra ord helt meningslöst.


DISS: Mjukisbyxor & högklackat
Vet inte om jag skrivit det förut men jag har i vilket fall snackat om det en hel del.
Det här är den största mode-failen i historien och folk som bär denna combo är
hopplösa fall som helt saknar stilkänsla. Orginalet haremsbyxor & högklackat är
skitsnyggt, och det säger ju sig självt. Tjejer som misstar haremsbyxor för
mjukisbrallor är automatiskt felknullade i huvudet. Hur som helst...Håll sverige stilrent,
berätta sanningen för dem, De måste ju nån gång fatta att de ser förjävliga ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback