Converse Hi Allstars Stars&Bars

Förälskade mig för ett par månader sedan i dessa skor
på junkyard. Hade verkligen have2have-känslan oavsett om de kostat 3papp
eller 10kr. Men väntade dock (idiot som jag är) med att köpa dem,
i hopp om att de skulle finnas på manhattan när jag endå skulle dit på shoppingresa.
Besviken kom jag hem och letade bl.a. på stayhard, nelly, brandos, ebay,
junkyard, sns, stadium och ALLA svenska sidor som har converse, men förgäves.

Modellen "stars&bars" är nämligen limited edition och har slutats tillverkas
sedan 4 år tillbaka i USA, plus att storlek 6 (39) är den vanligaste storleken
och givetvis slut överallt.



Men idag lyckades jag efter 2 timmars letande hitta en sida där de fanns.
http://www.office.co.uk/, och det gick bara på 52£ med frakt!
Med andra ord tjänade jag 199:- och jag är lyckligare än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback