Proteinpulver & Ananas

Hade tagit med mig lite av rasmus proteinpulver till jobbet
som jag tänkte dricka istället för oboy med varmt vatten.
(Har ju nämligen ingen kyl på jobbet så kan ju inte ta med
mig någon mjölk dit.)
Och i mitt smarta huvud tänkte jag att det
borde bli gott eftersom nutrilett choklad funkar askalas med varmt
vatten, men icke sa nicke. Sorten jag hade med mig löste inte upp
sig i varmt vatten utan blev hårt och klumpigt vilket jag inte märkte försen
jag tog den första stora klunken och fick springa dirr till toan och hulka ut det.

I panik hällde jag ut resten i närmsta slask och satte stopp i handfatet
jag tidigare ägnat över en timme på att göra rent. Chokladklumparna skvätte
ut överallt och hela badrummet blev en stor jävla mess. Så efter att ha
städat upp röran jag orsakat satte jag mig ner för att dricka en god kopp te.
Jag rev lite i te-lådan och hittade en spännade smak som hette "african voyage",
hällde på lite vatten och tog en stor klunk. Återigen fick jag en överraskning
när jag insåg att det smakade ananas. Den enda frukten jag hatar mer
än något annat. Och som om inte det vore nog luktade det precis som
ananas-essenserna vi gjorde i högstadiet på kemin. Ni som gått på PM
vet vad jag menar. Det luktade kräks.....soo noot cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback