Vart är alla vita bikinis?

Jag har i flera år letat efter en fresh vit bikini och hittar fortfarande
inte en enda vettig. Jag blir så jävla trött, liksom vafan tillverkar dom aldrig
vita bikinis för? Äre för att svenskarna är så jävla vita att dom ser nakna ut
i dem eller vad är problemet? Jag har lyckats nosa upp 2 stycken som är "okej"
men ingen har riktigt fallit i min smak eller passat mig sådär perfekt.



En av dem är från årets sommarkollektion på H&M men tyvärr är 
den är i fel form. Virkad 3kats-bikini är soo last year och vem vill ha det?


Denna ovan är en skitläcker bikini från victorias secrets
nya sommarkollektion som jag faktiskt var inne och testade när jag
var i New York i påskas. Dock satt den inte som förväntat, utan den
satt så konstigt att den tryckte ner hela bröna. Soo noot cool.



Så om jag inte hittar en vit snart får jag vänta tills nästa år och nöja
mig med något i den här stilen.
SES PÅ BEACHEN FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback